2014. január 13., hétfő

2013, új élet

 
 
 
 
Sevrier
 
2013.
Új élet
 
 
Januárban Franciaországba költöztem, lezártam a Csili ékszeres korszakot.
 
Néhány hónap kellett, hogy normális kerékvágásba kerüljenek a dolgok,
mire mindezt elértem megbetegedett a kezem, kénytelen voltam az évet
 inspirálódással, tervezéssel tölteni, egyetlen újdonságot sem hívtam életre.
Visszatekintésként az eddigi munkáimból készítettem egy kis válogatást: http://csillanagyvaradi.blogspot.fr/p/rolam.html
 
Vásároltam alapanyagot, reményeim szerint 2014. február végén elkezdhetem
az új ékszerek készítését.
 
Nyáron ismét költöztem, a város egyik végéből a másikba, itt már van egy kis műhelyszobám,
a szabóbabám viszont Magyarországon maradt, hiányzik.
 
Szeretem:
szeretem Sevriert, Annecyt és az Annecy tó környékét,
szeretem a lakást,
szeretem a francia sajtokat,
imádok  képeslapokat küldeni a családtagjaimnak.
 
Kedvencek 2013.-ban:
 
fényfestés, videó róla itt:
 
Nem szeretem:
kézfájás,
gyógyszerek.
 
Nehéz:
 a francia nyelv, jelenleg skypeon tanulok,
plusz a kártyás módszerrel.
 
 
 
2014.
Terveim
 
Gyorsan meggyógyulni,
szeretnék olyan ékszereket készíteni, amilyenekre már évek óta vágyom,
csak valami mindig hiányzott ...,
névjegykártyát csináltatni,
szabóbabát venni,
fotózni, fotózni, fotózni,
a blogot nem elhanyagolni,
a fényképezőgépemmel alapos ismeretséget kötni,
a franciatanulást soha fel nem adni.
 
 
 
 
 
 
Sevrier
Kilátás az első lakásból
 


Sevrier
Kilátás az első lakásból





Sevrier
Amikor elköltöztünk

Sevrier

Sevrier


Sevrier


Sevrier
 
 
Sevrier
A macskák néha a tetőn korzóznak, szeretik
 
 
Egyik kedvenc

Másik kedvenc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szöveg és fotó:
Nagyváradi Csilla